سامانه های هوشمند ثبت تخلفات سرعت افتتاح شد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل هفت سایت و سامانه هوشمند ثبت تخلفات سرعتی در اردبیل به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ارتاویل نیوز، در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که صبح امروز برگزار شد، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار کرد: برای ایجاد و راه‌اندازی این تعداد سامانه هوشمند ثبت تخلفات که در مناطق مختلف جاده‌ای به‌کار گرفته شده است، بیش از 360 میلیون تومان هزینه شده است.

عبدالحسین علی اکبری افزود‌: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در کنار راه‌اندازی سایت‌های تصویری و سامانه‌های تردد شمار آنلاین در جاده‌ها این سایت‌ها را نیز با هدف ثبت سریع تخلفات ناشی از سرعت راه‌اندازی کرد تا هم ایمنی ترددها بالا رفته و هم کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را شاهد باشیم.

وی به قابلیت‌های این سامانه نظیر توان برداشت لحظه‌ای از سرعت خودروها، برداشت پلاک خودروها، برداشت آمار شمار خودروها در جاده‌ها به شکل آنلاین و همچنین ثبت سرعت متوسط خودروها بین دو سامانه به وسیله این سامانه انجام می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت‌: این سامانه سرعتی که راننده بین فاصله دو دوربین را طی می‌کند محاسبه کرده و در صورت بالا بودن سرعت خودرو از حد مجاز جریمه را به صورت خودکار ثبت کرده و گزارش می‌دهد.

علی اکبری ایجاد این سامانه را زمینه‌ساز پیشگیری از تخلفات احتمالی از سوی رانندگان دانست و ادامه داد: این سامانه در راه‌های ارتباطی پرتردد به ویژه محورهای پرخطر ایجاد شده تا از این طریق شاهد کاهش حوادث رانندگی به ویژه تلفات ناشی از سرعت غیرمجاز باشیم.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر سامانه هوشمند ثبت تخلفات سرعت درحال حاضر 39 دوربین نظارت تصویری نیز در جاده‌های استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اهداف فعالیت این مجموعه‌های کارآمد و توانمند را در روان‌سازی ترددهای جاده‌ای، ارائه خدمات مناسب به هموطنان در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای بیان کرد.
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 13:36 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 114887
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1